REMSA

Denumirea: REMSA S.A.
Ţara de origine: Spania
Înfiinţat la, sediu: 1970, Pozuelo de Alarcón, Madrid, Spania
ISO, certificate de calitate: ISO 9001
Web: www.remsa.com

Highlights

  • Calitate OE (calitate originală)
  • Raport excelent calitate/preţ

Informaţii de interes

Remsa, înfiintata cu peste 40 de ani în urma, este acum o companie lider în productia de componente pentru sistemul de frânare pentru autoturismele si autovehiculele comerciale usoare europene, americane si asiatice. Compania are 12 unitati de productie (cu o productie de 20 milioane seturi placute de frâna/an si 20 milioane discuri frâna/an si un obiectiv pe masura: productie totala 400.000 piese/zi) în Europa si America pentru a raspunde cererilor în crestere de pe piata independenta a pieselor de schimb.

Dezvoltîndu-si continuu materialele de frictiune si procesul de productie, Remsa poate face fata în orice moment exigentelor impuse de înalta performanta. Remsa realizeaza produse de cea mai buna calitate pentru o siguranta sporita, având una dintre cele mai complete game de placute de frâna pentru industria auto. Remsa produce placute de frâna de cea mai buna calitate, fapt atestat de certificarile în domeniul calitatii obtinute de la organizatii internationale prestigioase: K.B.A. (T.U.V. Germania), F.M.S.I. Lloyd’s Register ISO 9001 (Lloyd’s register), ECE-R90 (U.E.) etc.

Ce este ECR R-90? Datorita dezvoltarii pietei si a cresterii numarului de marci ce opereaza pe piata pieselor de schimb, administratia europeana a introdus o serie de normative specifice pentru a putea fixa niste criterii de calitate pentru câteva piese de maxima siguranta. Aceste certificate sunt legate exclusiv de calitatea placutele de frâna si de aceea sunt independente de alte certificate (cum ar fi ISO, AENOR etc) care aproba procedurile de management pentru orice tip de companie. Unul dintre aspectele cele mai importante din ECE R-90 este cel legat de performantele placutelor de frâna. Acestea nu numai ca trebuie sa fie identice cu cele pentru OE, dar trebuie sa depaseasca rezultatele de senzitivitate în raport cu viteza.

Cine sunt cei care certifica ECE R-90? Controalele si testele sunt efectuate de oficialitati autorizate, din partea fiecarui membru al UE. Placutele de frâna Remsa au depasit cu succes testele ECE R-90 din Essen TUV (Germania) si din Torrejon de Ardoz INTA (Spania). Tarile în care R-90 a fost certificat sunt usor de recunoscut printr-un numar plasat dupa litera E conform cu notatia oficiala. De exemplu: E1 este pentru Germania si E9 este pentru Spania.

Una dintre cele mai bune recunoasteri a calitatii produselor sale este prezenta sa în calitate de furnizor de echipament de prim montaj la o multitudine de marci auto.

Care este procedura de certificare a ECE R-90? Certificarea este un proces dificil si costisitor pentru producatorii de placute de frâna în ceea ce priveste investitiile. Procesul poate fi sumarizat la o serie de teste si controale de calitate. Performantele placutelor împreuna cu strictele teste de laborator au aratat ca produsele Remsa se încadreaza cu succes în cerintele ECE R-90. Pentru garniturile de frictiune, conditiile grele de lucru sunt recreate virtual cu ajutorul unor simulatoare avansate tehnologic, foarte sofisticate. Aceste rezultate sunt garantate si de teste de drum, odata ce vehiculul a fost echipat cu fiecare referinta în parte.

Teste de drum: În functie de tipul de vehicul testele pentru produse de frânare sunt efectuate echipând vehiculul cu o multitudine de senzori speciali care sunt capabili sa indice presiunea din circuitul de frânare, forta la pedala, temperatura discului de frâna si deceleratia autovehiculului.
Un test standard de tip 0 Printr-o serie de frânari la diferite viteze si stari de încarcare, testul verifica performantele pentru diferite situatii de frânare: de serviciu si la frânari de urgenta sau conditii deosebite. Acest proces este o repetare a testelor efectuate de producatorul vehiculului în concordanta cu reglementarile oficiale.

Testul de fading al frânarii în conditii de supraîncalzire: Mai întîi, o serie de 15 frânari consecutive la viteza mare este efectuata pentru a aduce frânele la cele mai extreme conditii de temperatura. Dupa aceea performantele obtinute sunt comparate cu cele obtinute înainte de supraîncalzirea frânelor.

Testul de echivalenta a eficientei în conditii normale: Cu vehiculul încarcat la sarcina maxima, la o temperatura a frânelor de 100 °C si la o viteza de 80 km/h, se va efectua o serie de 6 frânari consecutive la diferite presiuni, pe fata si pe spate, pâna ce vehiculul se va opri. Acest test este facut pentru a fi siguri ca toleranta de presiune a piesei de schimb variaza în limita a 15% în comparatie cu echipamentul original.

Testul sensibilitatii la viteza: Mentinînd presiunea aflata în testul trecut pentru a obtine o deceleratie de 5m/s2, acelasi tip de test este facut la trei viteze diferite 65km/h, 90 km/h si 135 km/h. Acest lucru asigura ca performantele de frânare sunt independente de viteza vehiculului.

Teste de laborator: Dupa testele explicate mai sus, urmeaza o serie de teste mecanice: Testul de compresibilitate: Se verifica compresibilitatea placutei de frâna. Aceasta nu trebuie sa depaseasca 5% din grosimea proprie la o temperatura de 400 °C.

Produse în oferta FRONTAL

  • Placute de frâna
  • Saboti frâna
  • Discuri frâna
  • Kit de superprecizie